מרכז מנדי לכירופרקטיקה

ד"ר רונן מנדי כירופרקט, מנכ"ל

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • בדיקה כירופרקטית של הצטברות לחצים בעמוד השידרה, והבנת מקור בעיית התפקוד ואובדן אנרגיית החיים

    לחצים גופניים, ריגשיים וכימיים מצטברים מדי יום, מאז הלידה, בין החוליות של עמוד השידרה. הצטברות לחצים אלו פוגעת בתפקוד, בדיוק ובקואורדינציה שלנו. הלחצים יכולים להצטבר בשידרה זמן, לפני שהם מתחילים לייצר סימני אזהרה (סימפטומים). בדיקת יציבה, וניתוח תמונת היציבה, מסבירים לנו איפה הבעייה, ועד כמה היא פוגעת בתפקודינו, וגוזלת מאיתנו אנרגייה. לחצים מצטברים מפריעים ומקשים על התפקוד. אם הם אינם משוחררים, הם הופכים לבעיית תפקוד, צוגבלות, מחלה או נכות. בדיקת יציבה כירופרקטית יכולה לגלות את מקור הבעייה, שרק אז אפשר לטפל בה.
     
  • כיוונון (טיפול) כירופרקטי

    כיוונון כירופרקטי הוא החזרה של איזון לחוליות עמוד השידרה והאגן. כיוונון הוא התיאור המדוייק של טיפול כירופרקטי. כשהחוליות מאוזנות, משתחרר הלחץ מהעצבים והגוף, השרירים ואיבריו חוזרים לעבוד ולתפקד במיטבם. כפי שהם נועדו לתפקד כל הזמן.
     
  • טיפול כירופרקטי חודשי חופשי

    כיוונונים כירופרקטיים (שיחרור לחצים מצטברים מעמוד השידרה) כדאי שייעשו באופן סדיר. הבנתי את זה אחרי שאני מטפל בילדים, אימהות ומשפחות, כבר מעל 16 שנים. התדירות המומלצת לכיוונון כירופרקטי סדיר היא פעם בשבוע. על מנת למנוע ולהאט ניוון של המפרקים וחוליות עמוד השידרה. לכן החלטתי שאם אדם משלם על 4 כיוונונים חודשיים, הוא יוכל להגיע גם יותר פעמים בחודש לכיוונון (עד 12 פעמים בחודש).
     
  • תודה על הפנייה לבדיקה כירופרקטית

    בדיקה כירופרקטית לאיתור לחצים מצטברים בעמוד השידרה, והבנת הקשר שלהם לבריאות ולתפקוד. התודה תינתן אחרי שהופנה לקוח משלם לבדיקה במחיר מלא.
     
  • טיפול כירופרקטי בנשים בהריון

    במהלך הכניסה להריון וההריון האגן יוצא מאיזון מידי יום ,(הנשים יגידו מידי שעה (-: ) זו הסיבה שלנשים רבות מתפתחים כאבי גב הריוניים(או מחזוריים), כי מרכז הכובד של הגוף משתנה עקב שיחרור הורמון הרילקסין לדם בזמן הריון ומחזורץ טיפולי כירופרקטיקה מאד ייעילים בהחזרת האגן ועמוד השידרה לאיזון . ללא תרופות!! ולכן הטיפול מתאים מאד לנשים בהריון ובשעת מחזור.
     
BizMakeBiz פותח ע"י